Satc problem

Som ni nog vet är jag beroende av sex and the city. Frida, du kommer aldrig få tillbaka den!!! Skyll dig själv som gav den till mig då när jag var sjuk..... hehe skojjar, klart du ska få tillbaka den!

Men nu har jag ett problem, mamma har nämligen också blivit beroende av de! Så hon har ju kollat på massa avsnitt nu när jag har vart hos pappa. Så nu är hon på säsong 6, och jag är fortfarande på säsong 5!! Så nu sitter hon där i vardagsrummet och kollar på avsnitten från säsong 6 och jag kan inte vistas där för då kommer jag se massa som jag inte har kommit till än. Dock har jag ju sett hela boxen typ...5 gången? Men det blir ändå så förvirrande!! Åååååh!!!!! Haha ja jag är patetisk :]

Woho nu sa hon att jag kunde kolla mina avsnitt på säsong 5! Im out, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0