Back to Tiarp!

Som ni kanske vet stod ju jag på Tiarp med Mejram innan, men sen flyttade vi till Kullagård för att jag och Kim skulle kunna stå på samma stall. Men nu så var både Kim och jag överens om att flytta till Tiarp. Så ja, det har vi gjort idag! Har hållt på från 4 till 9. Fyfan va mycket grejer man har till hästen alltså! Helt sjukt. Men nu står dem där så fint så. Riktigt kul att vara tillbaka där, så himla fint :)

Nu är det fan inte många dagar kvar i skolan! Går ju bara imorgon sen är det långhelg! Sen nästa vecka går vi ju bara tis & ons sen slutar vi på torsdag. Sen blir det ALANYA! :D

Imorgon ska jag till skolan och typ göra ingenting. Vi är ju liksom färdiga med allt så vad finns det att göra? Aja sen ska jag tillbringa så mycket tid i stallet som jag kan. hihi


Tiarp


Mejram i sin gamla box på Tiarp :)


Nu ska jag gå och duscha, eller nej de gjorde jag ju i morse.... Fast har ju vart i stallet nu...men känns ju fel att duscha ocg tvätta håret 2 ggr på en dag"/ ääh jag duschar i mårgon bitti ist, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0