Ännu en tillfällig header

Hej allihopa :) Har bytat header igen som ni ser. Den andra var ju jätte töntig. Den här inte mycket bättre dock, min näsa ser jätte stor ut, buhuu.

Anyway...Ligger i sängen nu och slappar och försöker plugga vilket inte går så bra. Är lite smått bakis fortfarande.. Igår var vi tjejer ute och åt och firade Kim som fyllde 18 förra söndagen. Efter vi hade ätit så satte vi på henne en ögonbindel och tog henne till frennarp där i hade fixat en överraskningsfest i en lokal! ( Är vi inte snälla eller?! :D) Hehe, det va jätte kul, tyckte jag iallafall! Massa underbart folk. Kim hade roligt också (hoppas jag!!) Det roligaste var nästan när vi skulle städa och det var bara några stycken kvar. Då hade jag och becka dansgolvet för oss själva, haha jävlar va vi dansade :D jaja, lyckad kväll iallafall!

Jaha vad har jag gjort idag då? Jag har solat, sovit på studsmattan, ätit kebab, vart i stallet och ridit, övningskört till Möllegård och ätit glass på Möllegård! Så, det var min dag i en mening. Nu ska jag FAN plugga. Puss





Min fina polle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0