Hej! Det var ett tag sen nu...men jag har ...

Hej! Det var ett tag sen nu...men jag har haft så mke nu. Jaja, helgen har vart bra. I fredags va jag bara hemma och mös med mamma. I lördags va jag typ i stallet hela dagen och 2 st kom och kollade på cookie(han är ju till salu). Sen på kvällen åkte jag till Kalle där det var fest. Det va skoj,dock var jag tvungen att åka hem tidigt eftersom att jag skulle tävla dagen efter. Så igår tävlade jag alltså. Det gick jätte bra! Kom 6a av 5 placerade. Kändes jätte bra att få en felfri runda nu :) så aa, just nu sitter jag i bilen påväg till veterinären med cookie för han ska besitigas idag. En av dom som kollade på han i lördags ville nämligen ha honom. Så vi får hoppas det går bra :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0