Avundsjuk!


Jag har kommit på att jag är så sjukt avundsjuk på...typ alla? Det är typ det ända jag tänker på nu för tiden, '

"åh varför ser inte jag ut som hon? Varför är jag så ful??"

"Åh varför är hon så himla rolig och inte jag??"

"Åh vill också ha det som hon!!"

Jag måste faktiskt sluta tänka på allt negativt med mig och allt positivt med alla andra. Istället ska jag vända på det, börja tänka på allt positivt med mig  och allt negativt med alla andra. Visst låter det bra? :) Man ska fan va nöjd med sig själv!



JAG ÄR NÖJD MED MIG SJÄLV och jag har det bra!!









Kommentarer
Postat av: Beckis

Du rider bra i alla fall....

HAHA, förlåt men jag kunde inte låta bli :D, du är jättefin Matilda och det vet du.Själv är jag t.ex. avundsjuk på ditt hår!



Jävlar vad ytlig jag låter nu, jaja

2011-03-15 @ 14:23:19
URL: http://norellerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0