3 Mars 2011

Hallååå :)

Dålig update, yes.

Men igårnatt vaknade jag av världens smärta längst ner i magen. Asså det går inte att beskriva hur ont jag hade. Fick liksom atacker typ. Fick gå upp till mamma och ligga där tills det gick över hehe. Nej ush det va hemskt. Och idag ha jag haft ont hela dagen. Inte lika ont som inatt dock. Så jag gick hem från skolan tidigare. Sen åkte jag och mamma till vårdcentralen för att kolla upp det men dem kunde inte hitta något. Så nu har jag ingen aning om vad det är -.- Jaja får se hur det är imorgon. Jag slapp åka till stallet idag iallafall för Kim tog Mejram. Tur att man har världens bästa kompis :)♥


Hehe bild från skolan idag. Vår klass bor fan i de sofforna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0