28 Mars 2011

FY FAN VA TRÅKIGT JAG HAR!

Hej föresten! 

 Sitter på jobbet nu...själv.... jättekul verkligen. Inget folk är det heller. Greaaaat. Och jag har massa prov och inlämningar som jag egentligen borde plugga på nu men jag orkar verkligen inte. åååååååh.

Sen har jag egentligen massa att skriva om här på bloggen eftersom att det var drygt en vecka sedan jag bloggade sist, t.ex att jag har haft fest och att någon av dom som var på festen(bara vänner jag känner) har snott min tröja och pengar av Becka. Känns verkligen jätte bra att någon av mina kompisar snor. Jaja den personen är antagligen dum i huvudet och det är inte mitt problem. Eller jo min nya favorit tröja är snodd!! det är fan mitt problem :( Jaja life goes on. Ska nog ta och plugga lite på första och andra världskriget nu. Tycker faktiskt det är intressant så jag dör nog inte.


som ni ser är det inga jackor här inte. Haha fan va ful bild. Haha jaja hoppas ni får en roligare kväll än mig pusshej

Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vad respektlöst-.-

2011-03-28 @ 23:05:54
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0