Klassens dag imorgon

Tänkte gå och lägga mig nu faktiskt. Ska upp tidigt imorgon! Ska dock inte till skolan. Det är nämligen klassens dag imorgon och vi ska hänga ute i frösakull i Peters(mentorn) stuga. Det blir la grille, brännboll och lite sånt, fett mys när man har sån underbar klass! Fast såg nu att det ska ösregna imorgon, fuck!!! Kunde det inte vart fint väder EN dag till?!

Jaja, jag måste iallafall ta bussen härifrån skärkered in till stan vid 8 imorgon, sen ta moppen till frösakull. Hade vart mycket enklare om jag bodde hos pappa nu men nej så blev det inte.. menmen GODNATT allihopa!



Åh jag blir så glad när jag ser denna bilden! (från google ;) ) Men den få mig att tänka på Fidde, som egentligen skulle sova här men han mådde inte bra :( Saknar honom! Ska nog ta och ringa honom nu

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Tack så mycket Matilda! Det värmer verkligen!! :D



KRAM

2011-06-07 @ 08:50:36
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0