6 januari 2011

Godmorgon! Sitter och väntar på att Kim och Valle ska hämta mig så att vi kan åka till stallet. Dom kommer närsomhelst så jag får skriva fort nu.
Kvällen igår var sådär. Jag var på ganska dåligt humör från början så jag var ju en riktig bitterf*tta mot vissa. Jaja så går det när man har humörsvängningar ;) vi åkte iallafall först till Kärleken. Hem till en kille där det var 10-15 pers typ. Det var ju ingen höjdare fest precis men lite småtrevligt sådär var det ju. Sen ville jag, madi och mandren in till stan. Så Jonas kom och hämtade oss i Kärleken och körde oss till stan. Så himla snällt :) I stan träffade vi Fidde och lite annat folk... Sen drog jag och madde hem vid 4 tiden.
Men nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lite småtrevligt var absolut ordet (:

2011-01-06 @ 20:14:15
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0