Sex and the city...igen

Då ligger man här i soffan igen framför satc. Jag tror inte jag kan bli trött på det. Jag menar, det är 4e gången jag kollar på hela boxen dvs 6 säsonger. Det är jävligt många timmar kan jag ju säga. Bortkastad tid? Näää satc är underbart, synd bara att jag måste ge tillbaka boxen till Frida. Är nog dax nu asså, men har blivit så sjukt beroende så jag vet inte om jag kommer att klara det...;) aja, innan vid 5 tiden så hämtade pappa mig här så åkte vi till farmor så att jag skulle kunna få min väldigt försenade julklapp. Pengar fick jag såklart och jag klagar i inte. Efter att ha varit helt jävla pank i 3 veckor och nu både fått pengar från travet, studiebidraget och pengar från farmor så känns det jävligt bra:D men nu ska jag nog gå och lägga mig. Godnatt folket:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

verkligen INTE bortkastad tid, snarare väldigt effektiv användning!;)

2011-02-05 @ 16:35:28
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0