Lite kläder och sånt


Nytt linne från HM. Köpte det i Göteborg.



Även denna köptes i Göteborg! Gina Tricot



Plånbok från GB. Ääälskar den ♥


Har inte tagit foto på det andra jag köpte i Göteborg. Men det kanske kommer någon vacker dag.

Här är iallafall lite andra kläder ja kände för att visa.


Den här tröjan från Gina bor jag typ i. Så himla skön!



Gillar detta linnet as mycket! Men vet inte vad jag ha det till riktigt. Blir nog finare till sommaren instoppat i skorts.



Och sist men INTE minst min underbara jacka från Bershka i Madrid. Åh jag älskar den:D





Nej nu ska jag ut och gå med mamma. Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

ah du plånkan var skitsnygg!:) åh, jag har flyttat in i min sån svarta ginatröja så skön(y)

2011-02-27 @ 15:08:55
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0