Diamond Chessmine


Nästa helg ska jag åka och provrida Chessie. Det är Maries häst som just nu är utlånad till en tjej i Skåne och hon är även till salu där. Hon är jätte fin och hoppar jätte bra så tyckte det kunde vara kul att prova henne. Vill dock inte sälja Mejram men samtidigt är hon väldigt gammal nu och det skulle vara kul med något nytt. Så provrida Chessie skadar ju inte. Har ju ifs ridit henne innan men det var ett tag sen nu och både hon och jag har utvecklats ^^ Hehe sist jag red henne så hoppade jag ett litet hinder och hon snubblade och gjorde en volt och landade på ryggen och jag flög åt helvete. Inte så lyckat kanske ;) Får hoppas det går bättre när jag rider henne till helgen!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Får man hänga på kanske? ;)

2011-02-12 @ 17:48:39
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/
Postat av: michelle

ååh vad kul ! hur gick de då ? :)

jag hade velat ha henne ! :O ^^

2011-02-12 @ 20:41:56
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0