GRYM helg!

Heej! Måste bara säga att gårkvällen var sjukt rolig! Åt ju först på Bulls med massa underbara tjejer. Sen blev det ju fest hos Hampus och det var väldigt lyckat! Fan va vi dansade haha :) Sen hämtade fidde oss vid 3 tiden så sov han hos mig. Myyyys.

Idag sov vi ganska länge sen körde pappa mig till plönninge så kollade jag när Kim och Amber tävlade. Det gick jätte bra för dom! Så duktiga så :D hihi. Blev dock jätte sugen på att tävla och ångrade att jag inte var me :(

Men nu är jag hos mamma iallafall och ska bo här nu denna veckan. Ska nog duscha nu och sen gå och lägga mig.


Men först lite bilder från igår!






Vettefan vad jag gör där asså haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0