9 April 2011

Godmorgon!! Det är lördag, solen skiner för fullt och livet är bra! :D

Igår var vi hos Malin ju på 18 års fest. Det var roligt! Drog dock vi halv 1 typ och sov hos Fidde (kalla mig gärna toffel) hehe. Sen fick jag gå upp halv 8 imorse för fidde skulle spela match. Men han körde hem mig då så sov jag vidare. Men nu är jag vaken och har precis ätit omelett. SKa snart till stallet :)

Ikäll blir det först ut och äta och fira Madde som fyller 17 idag! Sen ska vi hem till Hampus på 18års fest. Haha 3 födelsedagsfirande på en helg?!?! Dyyyyrt! haha nej men det ska bli skit kul ikväll!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Det vore skitkul om du ville vara med i dagens diskussion på min blogg. Nämligen, vad är lycka? det finns förstås inget rätt eller fel, utan det är vad du själv tror/tycker. Vad gör dig lycklig?



O så önskar jag dig ett stort lycka till! ♥

2011-04-09 @ 11:36:21
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0