2 April 2011

Hejhejhejhej!

Ska snart dra in till stan med mamma och gå lite i affärer. Ska bli mysigt. Hade ju dock inte skadat som solen tittade fram lite. Just nu är det bara dimmigt.. :(

Fick en kommentar av Annie som undrade om jag aldrig är i stallet längre. Och jo klart jag är det! Men min skötare har Mejram måndagar och fredagar. Och idag ska Kim ta Mejram eftersom att jag ska gå på stan och så. Sen bloggar jag inte så ofta om stallet och Mejram eftersom att detta inte är en hästblogg och jag har liksom inte så mycket att skriva om de.
Sen önskades även ett inlägg om Mejram. Och visst kan jag fixa de :D

Men nu ska jag dra! pussss




haha helt normalt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0