VMA

Godmorgon.. eller nej min morgon har vart fruktansvärd. Jag har jäääääävligt ont i ryggen alltså. Vet inte om jag typ har sträckt någon muskel eller nåt när jag har hostat. Det gör iaf skit ont nu och jag kan inte sträcka på ryggen så jag sitter som quasimodo hela tiden. Och när jag hostar gör det dubbelt så ont. Fyfan...Så det blir ingen skola idag, måste till doktorn så mamma ska gå hem från jobbet och hänga med. Är ju hos Kim just nu efterssom att jag sov här. Och jag kan inte ta mig hem pga ryggen x) Så får vänta på att mamma kommer.

Sitter iaf nu och kollar på MTV Video Music Awards, as bra! Ha det gött puss


Kommentarer
Postat av: neah

haha då var det iallafall en mer en jag som såg det, ingen i min klass gjorde det): xd

2010-09-16 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0