Michelle :D

Hej!

Vaknade av att jag mådde riktigt illa, vilket jag gjort hela dagen nu -.-  Men jag gick iallafall till doktorn och lämnade blodprov vid 11 tiden. Jag ska inte äta penicillin x) sen åkte jag till skolan och skulle ha matte och naturkunskap. Men efter halva matten så mådde jag riktigt dåligt så jag åkte hem. Eller nej ,jag åkte in till stan och träffade Miche. Och så köpte jag pressent till mamma :) Kunde inte gå så länge efterssom att jag mådde dåligt. Så jg och michelle gick hem till mig. Kollade tv och åt ^^ sen åkte vi och kollade på skor och jag hittade ett par jättefina :) sen åkte vi till stallet och vaccinerade Prince och Mejram. Prince va jätte duktig, men Mejram fick typ panik x)

Nu är vi iallafall hemma igen.. Miche ska äta här oxå. hihi :D hon ligger just nu och tar  101838494 foton foton på mig. Lite små jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0