Söndag

Tjatja!

Då var det Söndag igen, och jag är fett taggad på skolan imorgon!! eller?

Helgen har iallafall vart bra. I fredags så hängde jag med kim efter skolan och kollade häst i Borås. Ett 6-årigt sto var det. Jätte fin! Och kim är väldigt intresserad av henne. Kul! :D När vi kom hem så var klockan 9 typ, och så va vi ju hos kim. Så vi bestämde oss för att ta bussen in till stan och ta en kvällfika på Roberts med Jess och Mandren. Sen efter det så hamnade vi på fest hos Casper, en kille i Kims och Jessikas klass. Det va ganska trevligt. Drog hem vid 2 eller nåt. Eller hem o hem, vi satte oss på Alladins Grill och köpte en kebabrulle och en kebabtallrik. Åt inte ens upp hälften, hehe. Sen drog vi hem och sov gott.

Igår så va jag ju i stallet som vanligt. Red med mitt nya träns och bett. Jätte fint va det och Mejram gick sjukt bra på bettet tills hon började halta! Vet inte va det var med henne, men hon haltade jätte mycket när jag red på små volter. Och sen när jag hoppade av så kunde hon knappt gå på benet. Jätte konstigt! Sen idag när jag red henne så va hon inte alls halt. Vet inte vad som hände :S

Aja, igårkväll va jag hos Frida på tjejkväll. Vi åt kebab, spelade spel och hade allmänt mysigt. Sen lite senare drog Matilda, Jessika och Michelle på fest. Jag, Frida och Madde stannade hos Frida och shotade och lyssnade på musik. Sen drog vi in till stan och träffade våra pojkar :) Sen hem till frida igen och sova vid 3 tiden. Trevlig kvälL! Förutom när vi gick hem från stan då vi typ blev förföljda. Eller det va nog bara vi som inbillade oss det, men gud va rädd jag va x)

ja det va min helg ^^ puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Tilda, vi la oss kvart i 4...

2010-10-03 @ 17:36:14
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0