Samhällskunskap

Godmorgon... Sitter i skolan nu och har samhällskunskap. Vi har fått en varsin laptop och fick sätta oss vart vi ville i skolan och arbeta med projektarbete. Jag och Lovisa arbetar med droger. Skit kul.. verkligen. Och Lovisa är inte här idag så jag känner att jag inte kommer få så mycket gjort. Dåligt mår jag med :( Ush denna dagen kommer s u g a.

Men gårdagen var en toppendag! På kvällen kom Fidde hem till mig och vi kollade på Gladiator och tände massa ljus och myste. Sen sov han även hos mig. Och imorse var det inte lite svårt att gå upp. Det va så jävla kallt på mitt rum och det va så varmt och skönt i sängen. Men tillslut kom jag upp och Fidde körde mig till skolan. Kom dock lite sent "/ aja! Nu måste jag få nåt gjort här känner jag. Hörs sen♥ 



SPi10b♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0