Okkeeej

HallåÅÅåå!! Hur mår du??- hej :) jag mår ganska bra nu, iaf jämfört med hur jag mått tidigare i veckan.
Najs! Hur har denna torsdagen varit???- Jo den har faktiskt vart väldigt bra :) Roligt i skolan och Mejram gick jätte bra!
Har det hänt nåt speciellt idag??- Jag det har snöat idag :o Helt sick..
Vad var det bästa med idag??- Hehe när Fidde kom och kollade när vi åkte skridskor på idrotten :)
Jaha va trevligt...Vad var det sämsta med idag??- Att jag inte fick ny mobil :( Ska ju få välja en ny efterssom att min andra inte gick att laga. Men det cpade sig nu så jag ska dit imorgon istället!
Aha ok!! Vad ska du annars göra imorgon??- Typ ingenting!! :O Jag har en lektion och det är matte. Har ifs prov då -.- men börjar halv 1 och slutar typ halv 2. Och jag ska inte till stallet imorgon heller. vet inte vad jag ska göra hela dagen.
ehm ok.....Vad har du annars planerat i helgen??- Hmmm, på lördag ska jag och mamma åka och kolla på en lägenhet på landet (y) Sen ska jag typ plugga hela helgen...yeey
Vad ska du göra just nu?- Nu ska jag gå och lägga mig och läsa historia!! GODNATT
Låter....kul. Natti



Mest normalaste inlägget hitils eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Frida

så sjuk du är bejb x)

2010-10-22 @ 08:53:32
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0