Jag är kär...

...i Xperia X8♥

Kolla så bara så fin den är!!

Jag lämnade ju in min mobil (sony eriksson T715) för nån vecka sen. Och nu har jag fått en lapp från försäkringsbolaget där det står att mobilen inte gick att laga och att jag "därför kommer att ersättas med en likvärdig mobil, ersättning kan maximalt uppgå till ursprungligt inköpspris." Då får väl jag välja en annan mobil eller hur??

Men när vi va där igår så tog han fram en likadan mobil som jag hade innan :( Jag vill inte ha en sån!! Så vi frågade om han va säker på att jag inte fick välja en annan. Men det va han inte så vi ska dit idag istället och prata med chefen :)

Jag tror dock inte jag får välja denna skönheten. Men visst är den vacker? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0