Kill me

Sitter på travet och jobbar just nu, helt själv! :( Fidde var här innan och höll mig sällskap men nu har han gått och jag vet inte vad jag ska göra. Kim hade ju inte lust att jobba idag så det är därför jag tog det själv.. Asså min uppdatering har sugit jag vet..men min helg har iallafall vart awesome! Firade ju halloween hos mig i lördags och det blev sjukt lyckat. Tänkte lägga upp lite bilder när jag kommer hem härifrån. Eller så gör jag inte det, alla har ju sett dem på facebook x) Nej nu ska jag ringa frida tror jag, hörs när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Frida

du ringde inte :(

2010-11-01 @ 22:11:05
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Kimpa

ursäkta? jag sa att jag kunde komma men nu sa att du kunde ta det själv så tar jag nästa sax ensam :P

2010-11-02 @ 10:25:55
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0