Fredag

Godmorgon!

Fyfasen va trött jag va när jag kom hem igår. Vi va ju borta hela dagen igår :o Kom hem vid halv 10 tror jag. Somnade direkt på soffan ;) Men det va en trevlig dag igår! Först åkte vi ju och hälsade på Prince. Han hade det jätte bra. Fikade även hos dom som har honom. När vi va klara där så åkte vi vidare till Börjes(hästaffär) som låg där i närheten. Hittade ett par ridbyxor som Marie köpte till mig och jag köpte en lädergrimma till Mejram. Efter Börjes så åkte vi till Kims morfar som också va påvägen hem. Där var vi ett tag och åt mackor. Sen åkte vi hem! Kom somsagt hem halv 10 ;)

Idag är jag pigg och utvilad! Tanken är att jag ska hänga med Kim och ombesigtna Amber. Men vet inte vilken tid dom ska åka och jag får inte tag på Kim :( aja jag hoppar in i duschen sålänge. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0