♥ Vilken kväll!

Åh va jag är dålig på att uppdatera -.-

Det blev iaf utgång igår! Först kom jessika, michelle och frida hem till mig så gjorde vi oss iordning. Sen åkte/gick vi till rockstugan där det va lokalfest! I början va det bara vi, maandren och de som höll i festen som va där. Men sen lite senare drog det igång! Kul hade vi :D Även om vissa fick liite för mke..

När det va slut på rockstugan så gick vi hem till mig, och jag trodde jag skulle få sova. Men nej, då skullle vi ta bussen till hallägra. Varför ? Jo för att nån idiot sa att vi va tvungen och åka dit o hämta vår kompis. När vi kom dit så skulle hon ändå inte med. så jävla onödigt!!! och nattbuss kostar så jävla mke med :( åååhhh :@ aja det va en kul kväll ändå ;) ♥











Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha jag känner att de smo drack för mkt var riktat till mig (Y)

2010-05-29 @ 14:50:26
URL: http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: tilda

nej det va många fler ;)

2010-05-29 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0