♥ trevlig kväll :)

Hallå! Hade det jätte trevligt igår! Det va jag, kim, jessika o amande:)  Vi åt först på Verona, sen gick vi hem till kim och bara snackade skit o spelade kort o hade allmänt mysigt. Sen satte vi oss ute i trädgården. Och kim blev glad för pressenterna ^^

Snor bilderna från http://jessikaeleonora.blogg.se/  ;)








Nu är jag väldigt stressad, för jag måste skriva om abort i england. Sen kom jag på att vi har prov i svenska på tisdag. Så jag måste verkligen plugga, men vet knappt vad exakt vi ska ha prov på ;s Aja.. sen ska vi hem till kims päron i Digeshult o fira kim. Så det blir nog inget mer bloggande idag. Så ni får ha det bra, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0