♥ Ont i benen

Fy vilken jobbig dag..

Försov mig som vanligt, så jag fick kasta mig upp ur sängen o sedan cyckla till Frida. Sen hade jag o Frida följe till galgberget där vi skulle orientera idag. Det va sjukt jobbigt att orientera, fast det gick ganska bra. Efter orienteringen ringde jepson(no-läraren) och sa att jag skulle göra nationella i kemi idag. Så då fick jag skynda mig hem o ducsha och sen gå till skolan och göra provet. Det gick inte alls bra, för jag skulle va i stallet kl 3 o hjälpa till att flytta hästar så när klockan va 10 i 3 så satt jag fortfarande med provet och va långtifrån klar. Men jag kunde verkligen inte tänka så jag sket i det, slängde in provet till jepson och sprang hem. Gjorde en macka snabbt och kastade mig på moppen och åkte till stallet :) 
Nu är jag iaf hemma från stallet. Och jag har jätte ont i benen och fötterna efter orienteringen :(  
Ikväll ska jag nog hem till jessika o leka med jessika o kim, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-20 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0