♥ My day

Srry för den dåliga uppdaterningen. Har inte haft tid att sitta vid datan :o

Idag va en helsoft dag i skolan.
franska- slapp lektionen för skulle snacka med klassen
idrott- låg och solade
matte- satt vid datan
svenska- gjorde provet på 15 min sen fick man gå hem

När jag kom hem så hade mamma o marie fixat fika och mys i trädgården. När vi hade fikat klart så gick vi in på stan för att kolla avslutningsklänning. Jag hittade en som jag köpte. Men den va inte alls lika fin nu när jag provade den här hemma som den va i affären :( Men ska be mormor sy upp den för den va lite lång för min smak ^^ Så den blir nog bra!

Nu ikväll har jag vart på harplinge och tävlat! Kim va också där. Sjukt kul att va på samma tävling som kim för en gång skull ^^ Bra gick det också! Jag gick nolla i båda klasserna :D

Snor bilderna från kim :D♥ ( http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/ )










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0