♥ Morgon

Min data har verkligen problem. Måste köpa ny! Men nu liggar jag iaf i min säng med pappas kära laptop( som man alltid kan lita på!) och degar. Ska nog sätta på någon av filmerna som jag laddade ner. Kolllade ju på year one igår men jag var så trött så jag somnade, kommer inte ihåg om jag såg klart den eller inte x) men jaja..
Har verkligen inte lust att göra nåt annat än att sitta här inne på mitt mörka rum o kolla på film hela dagen. Men jag måste ju såklart till stallet. Fast stallet är ganska skönt att vara i för där stänger man ute ALLA tankar och man tänker på/koncentrerar sig bara på hästen, vilket är väldigt skönt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0