♥ Hello sweden!!

Nu är jag hemma. Har vart väldigt dålig på att uppdatera innan och under resan. Men min vecka i Turkiet har iaf vart helt underbar! Vädret va jätte fint. Hotellet var sådär, men hela Alanya va super fint. Trodde aldrig att turkiet kunde va så bra. Det allra bästa va alla Turkarna :D Har aldrig fått så mycket uppmärksamhet.. jisses ^^ Va ute på en boat trip en dag. Det va super kul, fest båt typ, bra låtar och dans! Där träffade vi iaf alex. Han hade tydligen sett oss innan och han ville att vi skulle komma o äta på hans restaurang, Cubana. Så dit gick vi en kväll, och där va det galet roligt. Alla som jobbade där va ju helt underbara. Så dit gick vi flera gånger och vi blev ganska bra vänner med dom som jobbade där. Så det va sorgligt att lämna dom nu :( men jag ska snart tillbaka dit för jag bara älskar turkiet och alla turkar!

Här kommer lite av bilderna! enyoy.



Stranden



Stranden åt andra hållet



Poolen



Naaw




Jihaa



The view från balkongen


Me and Pelle :D



Boat trip :D



Alex med skills :D




Aleks o jag




Jag på stranden



Magdansös med orm



Jag i haveet




jag, victor, nån tjej och ramboo :D




Aleks med massa glas och MIN sko på huvet




Det gick vilt till på Cubana :D



haha



Alanya








Så det va några av bilderna, kommer kanske fler någon annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0