♥ hemma från en failad kväll

Omg, det har aldrig i hela mitt liv vart så här skönt att ligga i min säng. Kom precis hem från stan. Det blev en lite failad kväll ^^ det skulle ju va strandfest. Men ist så gick vi bara fram och tillbaka på tylösand och träffade lite folk hit och dit. Och när vi äntligen va alla på samma ställe och satt och hade allmänt trevligt så skulle helt plötsligt alla gå därifrån klockan var bara 12. Så då fick ju även jag ta bussen hem eftersom att alla andra skulle hem. Så på bussen hem satt jag helt själv. Fett tråkigt..men då kom räddarna i nöden, david och dennis som oxå skulle till stan, och eftersom att jag inte ville hem och sova så gick jag med dom in till stan och åt. Men nu är jag iaf hemma och jag behöver sova ^^ Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0