♥ 26 Juni 2010-Lördag, Midsommardagen

Hej alla bakfulla!

Gårdagen va helt ok. Vi va hos mig först och grillade och förfestade med lite trevligt folk. Sen klockan 12 tog vi bussen till Haverdal. Vi hade as skoj på bussen, men busschaffören blev lite sur(som vanligt). När vi kom till Haverdal så var det inte riktigt som vi tänkt oss. Alla snackade ju om den festen, att det va massa partytält o as mycket folk...Men när vi kom så var det bara ett litet tattigt party tält och inte alls mycket folk. Vi kom dock rätt sent så det kan ha vart därför. Men vi gjorde de bästa av situationen. Så det blev ganska skoj ändå :) Fast det kändes typ som efterfest. Typ förfest hos mig, fest på bussen och efterfest i haverdal som becka sa ^^ Aja, när vi skulle ta bussen 20 i 4 så missade vi den. Så vi fick sova hos snälla David som bodde i haverdal. Vi blev ett helt gäng som sov där xd men det va trevligt! Nu är iallafall jag hemma! Har städat lite här hemma nu. Michelle har typ deckat i min säng ^^ puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0