♥ RIP håret

Godmorgon!

Igårkväll åkte jag och Kim och tog ett kvällsdopp. Det va sjukt varmt i vattnet! Sen åkte vi och köpte kebab och sen hem till kim och kollade på film. Vaknade upp hos kim 2 minuter i 11 idag. Och jag skulle va hos frisören kvart över 11. Så det blev lite stressigt ;) Men jag hann iaf! Kom dock en kvart sent. Så nu är jag hemma från frisören, med 10 cm kortare hår!! Asså allvarligt jag börjar snart gråta. Det som hade blivit så långt :(

Så blev det.. såg faktiskt inte så kort ut på bilden men det känns kort! 


Kommentarer
Postat av: Frida

Ditt hår blev typ inte ett dugg kortare ! Bara snyggare :D<3

2010-07-15 @ 19:20:03
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0