♥ Mobilt, travet.

Hej bloggen! Förlåt för den dåliga uppdateringen igår och idag. Igår på kvällen så kom Jessika och matilda hem till mig. Sen tog vi bussen till hjalmar där jesper och Danne va. Vi kollade fotbollen, drack öl, lyssnade på musik och spelade ps ^^ sen blev det nattmatlagning vid 3 tiden också. Vi sov även hos hjalle. Blev ju ganska sent. Så idag vaknade jag först av att hjalle stod och sprutade vatten på oss. Sen somnade jag om. Sen vaknade jag av att dom satte på sjukt hög musik. Hela huset skakade typ. Sen somnade jag om igen. Tredje gången jag vaknade så va klockan 8.50, och min buss gick 8.52. Så jag kastade mig upp ur sängen och kutade till bussen. Och jag hann! Kände mig jävligt ofresh på bussen dock. När jag kommit hem så fixade jag mig lite och sedan drog jag in till stan med madde. Hittade lite grejer som jag kan lägga ut bilder på sen :) nu sitter jag på travet och "jobbar". Började kl. 4 och slutar 11. 2 timmar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0