Hos Becka igår

Äntligen funkar internet!!

Har kämpat med det ett tag nu, har ju inte funkat på hela dagen. Men nu så!

Tänkte berätta om gårdagen..

Vi va ju först hos Becka. Det blev jätte god mat och kladdkaka. Och Becka fick sina pressenter och vi sjöng osv.. Sen när vi hade tagit fram ett tjejspel så joinade några killar oss. Dom satt där ett tag, det slutade med att vi hängde med dom på fest ett par hus bort från Becka. Där va det trevligt.. Mycket trevligt folk. Träffade Adam, en kille som jag bodde granne med när jag bodde i Vilshärad.. :D Vi gick och la oss vid 3 tiden. Alltså ännu en lyckad kväll! :)

Har bara bilderna från Middagen, alltså inte festen. Men här kommer några :)




Varför ska jag blunda på alla bilder?


Frida och Jessi


Jessi, Frida, Kajsa och Frida


GrillmästarN Becka ;)


Becka och Kladdkakan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0