♥ 4 Juli 2010-Söndag

Tjena!

Kom alldeles precis hem från tälingen. Allt har gått jätte bra. Eftersom att det bara va jag och pappa som skulle åka så trodde jag att det skulle bli lite kaos, men det gick mycket bra!

I 1 m så rev hon andra hindret.. Det va ju lite irriterande, men det va hur många som helst som rev det hindret så det känns lite bättre ;) Annars gick hon bra.

I 1.10 ( Agriafinalen) så skulle man först in och hoppa grunden. Och dom som gick felfritt skulle gå till omhoppning. Och jag gick felfritt :D så jag och 7 andra gick till omhoppning. Det va 2 stycken som gick felfritt i omhoppning. Jag fick 1 rivning så jag kom alltså 4a. Och det va 5 placerade så jag fick pris, Jippie :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0