31 Juli 2010- Lördag

Godmorgon!! :D:D

Asså jag har vart jätte pigg och taggad sen jag vaknade typ. Trodde jag skulle va bakis och trött idag efterssom att jag kom hem vid halv 5 tiden inatt. Men drack inte särskilt mycket igår.

Kan ju kanske berätta om gårkvällen... När jag hade kommit hem från stallet så frågade Jessika om jag ville hänga med henne och hennes bror och hans kompisar till arosfortet. Så det gjorde jag! Vi åkte dit vid 7 tiden. Jag och jessika va i samma lag som 2 andra tjejer, jätte trevliga! Och vi kom 2a :D av 4 lag. Men det va as kul iaf. Sen åkte vi hem till mig och fixade oss på en kvart typ. Sen åkta vi hem till Elliot där massa trevligt folk va. Men vid 12 så tog vi bussen till stan för att gå hem till Adam som hade lite fest. Så där va vi till halv 4. Det va trevligt. Så aa, det va en najs kväll :) Men nu är jag taggad för ikväll! Blir kanske att vi är hos Frida och sen drar in till Marinfestivalen.

Men nu ska jag äta nåt, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0