30 Juli 2010- Fredag

Hej bloggen!

Det va ett bra tag sen, men jag har vart sjuk så har inte vart så sugen på att blogga.

Men igår så började Marinfestivalen här i Halmstad. Förra året va så sjukt kul, men i år så SUGER vädret så det blir nog inte lika bra i år. Men vi drog in dit igår iallafall! Det va Melissa Horn som uppträdde. Gillar inte henne så lyssnade inte på henne heller. Men det fanns inte så mycket annat att göra där :( det regnade ju och alla typ gick hem. Så när hon va klar och efter några av våra vänner dissat oss totalt(!!) så slutade det med att jag, Jessika, madde och Kim satt på mc donalds och åt. Sen skulle Kim till Elliot.  Så jag madde och jessika gick hem till mig och snackade skit! Sen gick Madde hem och Matilda kom ist, för hon va sugen på att hitta på nåt kul. Först funderade vi på att gå på en fest som vår "kompis" hade. Men sen fick vi höra lite otrevliga sakeer så då ville vi inte dit längre. Så vi gick in till stan och köpte mat på pastavagnen och godis och gick hem igen och kollade på sex and the city, mysigt! Då va klockan 12 ungefär.

Nu har precis Matilda och Jess dratt härifrån och jag ska äta frukost för jag är sjukt hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0