♥Confused

Godkväll!

Det var ett jävla bra tag sen jag uppdaterade. Det va exakt 1 mån o 8 dagar sen sist.

Det har hänt väldigt mycket sen sist jag bloggade. Det har bl.a blivit ett nytt år, 2010 ! Året har dock inte vart så bra hitils.. aja det blir nog bättre ;)

Imon ska jag bekräfta mina gymnasie val! och jag vet FAN inte hur jag ska göra mina val :s
Jag mina 2 första är :
Sannarp-samhälle/idrott
Aspero-samhälle/ekonomi


Men vilket av dom ska jag sätta först och vilket ska jag sätta som andra ?! jag ser fördelar och nackdelar med båda. Och jag känner att vad jag än kommer välja så kommer jag ångra mej. fan, jag är såå förvirrad nu. Kommer ligga vaken hela natten och fundera på vad jag ska välja. Ska kanske göra som mamma sa, dra lott!
nej men jag vill bara ha det gjort nu, och vara säker på mitt val. Vill ju inte känna att jag ångrar det sen..

aja nu ska jag sova på saken .. gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0