♥ Nu har..

..halva denna otroligt tråkiga torsdag gått!
Kom precis hem från skolan, det var otroligt segt. Nu är det stallet som väntar! Ska ta bussen om en timme. Jag hatar att åka buss till stallet! jag kan må dåligt en hel dag för att jag ska åka buss. Men jag har inte så mycket annat att välja mellan så det är bara att pallra sig bort till stationen. Efter stallet ska vi hem till mormor och morfar och fika. Sen blir det hem och plugga.

Grejer som jag behöver göra ikväll:
* Skriva min del i projektarbetet i slöjden, dvs användningsområden av guld
* Fortsätta skriva om Winston Churchill, och läsa böckerna om andra världskriget som jag lånade.
* Börja på teknikuppgiften i NO. dvs förklara ett teknisktsystem
* Läsa ett kapitel ur boken som vi läser i Engelskan
* Träna på franska glosor och göra en stencil

Yeeeah right att jag hinner med detta ikväll! ;)

Nu ska jag fika sen får jag gå till bussen. Hörs sen! ♥


Kommentarer
Postat av: neah

är det bara jag som inte ens visste att vi hade alla dom läxorna ?:SxP

2010-02-06 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0