Julafton!

God Jul allihopa :D

Min dag har vart bra änsålänge. Har ätit julfrukost och vart i stallet. Mejram fick några julklappar i stallet. Hon fick ett träns, godis och benskydd. Jätte fint :) Nu ska jag inte göra så mycket faktiskt. Ska åka till stallet igen sen och ta in pollarna. Sen ska jag och mamma till Monica(min moster) vid halv 6 och fira jul.

Igår var ju hela familjen här och så firade vi jul. Jätte mysigt var det. Haha Olle blev livsrädd när tomten kom. Han vågade inte ens kolla på honom. Men sen efter ett tag så gick det bättre och Olle kunde t.o.m sitta i tomtens knä ;) Julklapparna jag fick va jätte fina. Orkar inte skriva allt men det jag blev mest glad över var halsbandet och armbandet från Kenzas smyckeskollektion! :D hihi. Men nu ska jag ta och äta julskinka sen tänkte jag lägga upp lite bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Och halsbandet fick hon av MIG så alla vet ;)

2010-12-25 @ 01:09:41
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/
Postat av: neah

god jul finis:D vi ska ses en dag i veckan tkr jag!, jobbar dock nu söndag och måndag...men sen så;)

2010-12-25 @ 23:22:16
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0