20 december 2010

ush jag mår illa.. Undra hur många gånger jag har sagt det dem här 2 senaste dygnen. Har verkligen mått illa konstant i 2 dygn. Är aldrig sugen på mat men är liksom hungrig. Skitkonstigt. Sen har jag ju haft feber och sånt i veckan. Mamma tror att det är influensan jag har fått, eller typ magkatarr(?), eller så är det p-pillerna som spökar. För jag har ju mått dåligt sen jag börjde med dem.. aja nog om det.

Ska snart in till stan och köpa de sista julklapparna. Frida och Madi ska med. Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Tror du är på smällen raring..

2010-12-20 @ 17:15:55
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: miche

kan mkt väl vara p-pillerna. jag belv exakt så när jag bytade. jag blev typ as lätt arg och mådde illa men va endå hungrig hela tiden. as jobbig. jag kände mej typ febrig med. så jag skulle gissa på att de är de som är.

mitt släpte direkt när jag bytade tbx till mina gamla p-piller... :/

2010-12-20 @ 19:18:11
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0