Sammanbrott?

Varför bestämde jag mig för att hänga med imorgon?! Håller redan på att ta självmord. Försöker packa men jag får ju inte plats med allt! Ska jag behöva komma med 3 väskor?? Det kommer ju se ut som att jag ska vara borta flera veckor?!?!??!?! Kul första dagen på gymnasiet att komma där i typ träningskläder och massa jävla väskor. Folk kommer ju tro jag är helt dum i huve!!!!!!!!!!""()/&#/½!#)1

Asså helt seriöst jag håller på att få ett sammanbrott här -.- 

FUCK SANNARP
FUCK SAMHÄLLE IDROTT
FUCK MY LIFE






Kommentarer
Postat av: Becka

Älskar sammanbrott, hahaha. Klockren bild btw. Jag skrattade lite måste jag erkänna

men jag tycker synd om er.

Fast så jobbigt var det kanske inte? :)

2010-08-18 @ 19:57:27
URL: http://norellerskan.blogg.se/
Postat av: Mikki

Du överlever!

I värsta fall får du väl byta. Gör inget som inte känns rätt =)

2010-08-18 @ 22:48:58
URL: http://mmikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0