Jag kan inte sova....

Hellu..

Det blev inget jobb på travet idag. Det första vår chef va när vi kom dit var " jaha, så garderoben ska vara öppen idag?" Vi bah " Eh ja, du har ju inte sagt något om att den inte ska det?" Då sa hon att vi inte behövde jobba idag för att det inte va nåt folk. Det va ju bra att vi fick reda på det i tid och så.. Åh så sur jag blir! Så vi åkte hem igen, eller hem till kim rättare sagt. Sen kom kevin även hit ( kims vovve ) Och vi har legt med honom och spelat ps hela kvällen typ.

Just nu ligger kim och kevin och sover i kims säng. Och jag sitter i soffan och kollar på ett sjukt program på mtv. Känner verkligen inte för att sova, är hur pigg som helst. Har typ sömnproblem? Eller så är jag bara van vid att va uppe sent och sova länge nu. Måste avvänja mig det nu när skolan börjar snart. Så nu ska jag försöka sova. För jag får inte sova så jätte länge imorgon. Måste hem och gå ut med Tyson vid 11 tiden.. Så godnatt då!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då kunde vi ju ha träffats *:(

dumma dumma chef :(

2010-08-10 @ 14:05:48
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0