Home Sweet Home

Nu är jag hemma från Vinnalt! Har haft det kanon bra verkligen. Eller själva platsen vi va på va ju inte så mysig precis. Och jag sov ju inte så överdrivet bekvämt i tältet. MEN människorna va så himla underbara! Lärde känna massa trevligt folk och vi hade faktiskt riktigt kul.

Vi cyklade ju dit i Tisdags och det va jävligt jobbigt. När vi kom fram så satte vi upp tält och sedan gick vi tipspromenad. Det va ju inte så himla kul precis för det typ ös regnade.. Men igår så var det sol nästan hela dagen och vi gjorde massa olika övningar, jätte skoj! :D På kvällen igår så kom föräldrarna också.. Sen när dom åkt hem så satt vi ett helt gäng runt en brasa och berättade historier. Idag så åkte vi nästan direkt när vi vaknat. Då skulle vi cykla till Sennan. Och det var den värsta cyckel turen jag gjot. Massa jävla uppförsbackar. När vi äntligen kom till Sennan så skulle vi paddla därifrån till frennarp. Paddlade med Linn lovisa och Markus. Det va ganska skoj. Jag behövde typ inte paddla nåt ^^

Direkt när jag kom hem så duschade jag och gick och la mig i min säng. Så jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0