7 Augusti 2010, Min dag

Godmorgon!

Blev väckt kl 7 i morse och fick pressenter och frukost på sängen. Sen åkte jag och mamma och släppte ut hästar. Orkade inte rida idag så vi va klara där ganska snabbt. Så nu är jag hemma och har inget att göra fram till 3 typ. För då kommer kim och så ska vi fixa till festen. Men vad ska jag göra fram tills dess? Sola kanske, det är ju jätte fint väder!

Detta fick jag av mamma och pappa :)


Tröja som va för liten så jag måste byta den. Men funderar på att ta nåt annat för tycker nog inte om den så värst mycket.



Jätte fint armband och ring :D



Pengar! :D


sen fick jag lite skit till Mejram också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0