4 Augusiti 2010- Onsdag

Hej bloggen!

Hatar att börja ett inlägg med att säga att jag har uppdaterat dåligt. Men det får jag göra idag ändå. Kanske ska börja uppdatera bättre så slipper jag?


Igår var jag på Liseberg med Jessika, Kim och Amanda. Det va jätte kul! Har alltid kul med er tjejer :D Blev lite panik när vi skulle hem med vilken spårvagn vi skulle ta och vi sprang som dårar för att inte missa den. Sen satte vi oss på fel tåg också. Men vi kom hem iallafall!

Idag så vaknade jag vid 11 av att Jess skulle hem. Vid 12 åkte jag hem till Kim. Vi låg och solade i hennes trädgård och bara chillade. Sen åkte jag hem och sen till stallet. Och nu har jag precis kommit hem från stallet och jag har skaffat en skötare till Mejram. Hon va och kollade och provred idag. Så hon ska ta hand om Mejram 2 dagar i Veckan nu. Skönt!!

Nu ska jag äta kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0