15 Augusti 2010- Söndag

OH MY GOD

Skolan börjar på Tisdag. Jag känner ingen i min klass. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och vet ni vad det bästa är? Jo på första dagen, alltså på Tisdag, så ska vi cykla iväg och tälta i 2 nätter mitt ute i ingenstans?! OCH finns ingen toalett ( vad jag har hört ). VEM ÄR SÅ DUM OCH KOMMER PÅ ATT VI SKA TÄLTA FÖRSTA DAGEN?

Asså visst det låter faktiskt ganska kul typ med paddling och sånt. Men kunde vi inte väntat  1 eller 2 veckor iallafall? Så att man känner någon. Nu känner jag verkligen inte en kotte i min klass. Vem ska jag umgås med? Kommer jag va helt själv? Hoppas verkligen inte det.

Asså nä jag vet inte om jag ska hänga med överhuvudtaget. Gå där i 3 dagar med fett hår och utan smink. Nu låter jag väldigt ytlig men jag hade faktiskt velat att de i min klass skulle få ett bättre första intryck av mig..

Måste bestämma mig nu om jag ska med eller inte....hhhhhmmm..... Jo jag ska med! Så måste jag nog börja packa eftersom jag inte har tid till det imorgon.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Kim

Länge leve Vinallt!!!!!!! Den känslan när man äntligen var framme i frennarp och veta att du klarar dig igenom denna skiten är UNDERBAR! Hoppas du klarar det. Ps. Ta med TJOCK tröja (y)

2010-08-15 @ 21:30:34
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/
Postat av: Frida

Det kommer säkert gå bra!

Först fruktansvärt & hemskt, men ni är alla lika nervösa, så det löser sig <3

2010-08-16 @ 00:12:49
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0