♥ kaos

fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck!

Det har ju vart vulkan utbrott på island och df har det kommit ett askmoln över hela norra europa, alltså hela sverige. Och därför är ALLA flygplatser i sverige stängda. Så antagligen har det inte fixat sig tills måndag, alltså kan vi inte åka till cypern. :@ Asså det kommer bli kaos i hela europa nu. Tänk alla som betalat massa föra att resa nu. Försäkringen gäller ju inte vid naturkatastrofer :s Eller tänk alla som inte kan komma hem på nåt sätt nu. Förhoppningsvis så håller det inte på så länge. Men det kan ju göra det :o

Asså jag lovar att detta är början på jordens undergång. Precis såhär började det ju i filmen "2012". Det började med vulkanutbrott lite här och där. Och nu har det varit vulkanutbrott på både island, och i kina :O Jag är räääddd..  nej men nu ska vi tänka positivt :) molnet är borta imorgon och alla flyg börjar gå igen. skitbra!!
 in my dreams

Är i tel med Kiim :) så byebye ♥


Kommentarer
Postat av: Kiiiim

Allt löser sig nog ska du se hjärtat :] annars så får du nöja dig med att följa med mig på tävling ;)

2010-04-15 @ 21:42:25
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0