Söndag

Igår va ju släkten här, det va trevligt, o mamma blev jätte glad för pressenterna jag hade köpt :] hon fick; Hårfön, 2 par örhängen, armband, sjal, ansiktskräm :) Haha, när vi satt o åt så fick jag sms av dennis som skrev att han o kuttner va utanför mitt hus o att jag skulle komma ut. Så jag gick då ut o va med dom ett tag o så träffade vi felix, men precis när vi hade träffat felix så va jag tvungen att gå hem för pappa ville ha mej hemma.. men sen fick jag gå ut igen, så då träffade jag dom igen o så skulle dennis o kuttner hem o göra nåt o sen tillbaka till stan, så jag o felix gick runt lite i stan, sen kom dennis o kuttner tillbaka o då gick vi hem till mej o kollade på skräckfilm. trevligt trevligt :)

Har precis varit i stallet o fixat o ridit, så nu ska jag ta moppen hem till kim o sova där inatt o så tar jag moppen hem imonbitti. Pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0