Måndag

TjaTjaa!

Sov ju hos kim igår, det va mysigt :) vi fixade ansiktsmask, kollade film, åt tacos, slogs med valle o massa mer ^^ Körde moppe till stan imorse, det va extremt kallt. :s Sen när jag kom hem så märkte jag att jag hade glömt mitt smink hos kim, så jag såg förjävlig ut i skolan. Skolan va annars helt ok idag, förutom att jag failade totalt på SO redovisningen. Men aja. efter skolan blev det stallet o nu har jag kommit hem. Måste komma på va min bruvell ska handla om, vi ska ju sitta i 3 timmar imon i skolan o skriva novell. Och jag har ingen aning va min ska handla om. Ska brainstorma lite nu. Puss




Kommentarer
Postat av: Frida

OMG JAG HATAR DIN BLOGG!!!!!!!!!

SÅ JÄVLA DÅLIG!!!!!!

BÖRJA UPPDATERA DIN FJORTIS !

<3

2009-09-22 @ 17:19:54
URL: http://soshutup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida på humör? ;D

2009-09-23 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0